Verzending en levering

Thuisbezorgen bestelling.
 
Hoe werkt de thuisbezorging van een pakket?
Wanneer u heeft gekozen voor het laten thuisbezorgen van uw bestelling van Uitgeverij AV, dan wordt deze standaard verzonden via de pakketservice van PostNL. Als u op werkdagen voor 14.30 uur bestelt, wordt de bestelling dezelfde dag nog door ons aan PostNL meegestuurd. In de meeste gevallen wordt de bestelling dan de volgende dag door PostNL thuisbezorgd. Bestelt u een product in het weekend Ć³f op een werkdag na 14.30 uur, dan geldt de levertijd vanaf de eerstvolgende werkdag.
 
Zodra de bestelling verzonden is, ontvang u hiervan per e-mail bericht (incl. Track & Trace code). De volgende dag kunt u m.b.v. de Track & Trace code de zending volgen. Verzending geschiedt via PostNL pakketservice.

Zijn er verzendkosten verbonden aan het thuisbezorgen?
Als het totaalbedrag van uw bestelling ā‚¬50,- of meer bedraagt, hoeft u geen verzendkosten te betalen. Indien het totaalbedrag lager is dan ā‚¬50,-, dan betaalt u ā‚¬4,95 verzendkosten per bestelling. U betaalt geen verzendkosten voor cadeaukaarten. Deze worden per mail verstuurd. Aan digitale bestellingen (E-books, downloads, online cursussen e.d.) zijn ook geen verzendkosten verbonden.

Bezorging buitenland.
Uitgeverij AV bezorgt ook in BelgiĆ« en Duitsland met PostNL. De verzendkosten hiervoor bedragen ā‚¬9,95. Als het totaalbedrag van uw bestelling ā‚¬100,- of meer bedraagt, hoeft u geen verzendkosten te betalen. Na het invullen van het factuuradres worden de verzendkosten automatisch berekend.
Ā 
Kan ik een alternatief bezorgadres aangeven?
U kunt er voor kiezen de bestelling bij iemand anders te laten bezorgen. Tijdens het bestelproces vult u dan een alternatief afleveradres in. U kunt de bestelling bijvoorbeeld op uw werk laten leveren, of aan iemand anders voor wie de bestelling bestemd is.
Ā 
Mijn pakket is nog niet geleverd?
Bij grote drukte in de webshop kan de levering uitgesteld zijn. Onze excuses voor het ongemak. Zodra de bestelling verzonden is, ontvang u hiervan per e-mail bericht (incl. Track & Trace code). De volgende dag kunt u m.b.v. de Track & Trace code de zending volgen.
Ā 
Mijn geleverde bestelling bevat niet alle artikelen die ik heb besteld, wat kan ik doen?
Houd er rekening mee dat de bestelling misschien uit meerdere pakketten bestaat. Het kan zijn dat een gedeelte van de bestelling onverhoopt Ć©Ć©n of meerdere werkdagen later komt. Indien de bestelling na enkele dagen niet geleverd is, neem dan contact op met onze Klantenservice.
Ā 
Ik heb geen mail met een Track & Trace code ontvangen, wat kan ik doen? We adviseren u om te kijken in uw spam inbox. Misschien is de mail met de Track & Trace code per ongeluk daar terecht komen. Indien u de mail niet ontvangen hebt, neem dan contact op met onze Klantenservice.
Ā 
Op het moment van bezorging was ik niet thuis, wat nu?
PostNL laat altijd een bericht achter als ze aan de deur zijn geweest met uw bestelling. Als de bestelling is afgegeven bij de buren hebben ze op het bericht het adres opgeschreven waar het is achtergelaten. Als ze het niet hebben afgegeven bij de buren, zetten ze op het bericht een dag en tijdstip waarop ze het nogmaals proberen af te geven op uw adres. Mocht u ook de tweede keer niet thuis zijn bij aflevering, dan noteren ze het adres van het dichtstbijzijnde Postkantoor of Pakketpunt waar u het pakket kunt afhalen.